Produkts veiksmīgi pievienots jūsu iepirkumu grozam
Daudzums
Kopā
Jūsu grozā ir 0 prece. Jūsu grozā ir 1 prece.
Kopā
Piegāde  Tiks noteikts
Kopā
Turpināt iepirkties Pārejiet uz norēķinu

GARANTIJAS NOTEIKUMI

1. Vispārīgie noteikumi.

1.1. Visām SIA Klerr.lv pārdotajām precēm, tās iegādājoties fiziskām personām, tiek nodrošināta ražotāja noteiktā garantija Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā, ja tiek ievērota lietošanas instrukcija. Juridiskām personām tiek nodrošināta pārdevēja vai ražotāja noteiktā garantija un termiņš atsevišķos gadījumos var būt viens gads.

1.2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt līdz pieciem gadiem. 

1.4. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei ir meklējama preces aprakstā vai ir iespējams noskaidrot zvanot uz tālr.: +371 28144155, vai rakstot uz e-pastu: info@zzup.lv. 

1.5. Gadījumos, kad ražotājs kādai precei būs noteicis garantijas termiņu, kas īsāks par diviem gadiem, patērētājs ir tiesīgs divu gadu laikā no pirkuma brīža iesniegt prasību par preces neatbilstību līguma noteikumiem.  1.5. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā. 

1.6. Preces ražotāja noteiktajā garantijas termiņā, SIA SIA Klerr.lv  vai ražotāja autorizētais servisa centrs veic bojāto detaļu bezmaksas remontu vai nomaiņu, ja bojājumi radušies ražošanas procesā, konstrukcijas vai nolietojuma bojājumi, ar izmantoto komponenti saistīti defekti. Negarantijas gadījumā vai garantijas termiņam noslēdzoties Pircējam var tikt piedāvāts maksas apkalpošanas remonts.

1.7. Nododot preci garantijas remontam, Klients klāt pievieno pārdevēja izsniegtu garantijas apliecinājumu, pirkuma čeku vai pavadzīmi, norādot preces defektu vai tā izpausmes.

1.8. Nodot preci garantijas remontam patērētājs var patstāvīgi piegādājot bojāto preci uz ražotāja noteikto garantijas servisu vai nogādāt uz Zzup.lv interneta veikala biroju. Ja nav oriģinālais iepakojums, bojāto iekārtu ir pienācīgi jāiepako tā, lai tā netiek sabojāta transportēšanas laikā. Visas izmaksas par izstrādājuma drošu nogādāšanu līdz Zzup.lv birojam vai ražotāja noteiktajam garantijas servisa centram sedz patērētājs.

1.9. Lai paātrinātu remonta darba veikšanu, preci vēlams iesniegt standarta komplektācijā (ar papildaprīkojumu, barošanas bloku, speciālajiem kabeļiem u.c.).

1.10. Garantijas sniedzējs vai nodrošinātājs izpilda garantijas saistības sapratīgos termiņos, saskaņojot iepriekš aptuveno izpildes termiņu un neradot neērtības patērētājam (remonta laiks var tikt pagarināts, saskaņojot to ar patērētāju).

1.11. Garantijas noteikumi neparedz preces aizvietošanu garantijas remonta laikā.

1.12. Nomainītai / saremontētai iekārtai saglabājas iepriekšējais garantijas laiks.

1.13. Ja garantijas remontā nodotām precēm nevar konstatēt klienta norādīto bojājumu, vai arī garantijas remonts netiek apstiprināts, šo noteikumu 3. punktā uzrādīto iemeslu dēļ, interneta-veikala Zzup.lv vai ražotāja autorizētais servisa centrs patur tiesības pieprasīt no Klienta kompensāciju par veikto diagnostiku.

2. Garantijas saistību ierobežojumi:

2.1. Garantijas saistības neattiecas uz jebkāda veida programmnodrošinājumu un uz dažādu iekārtu savietojamību, kā arī uz gadījumiem, kad preču darbības traucējums ir radījis datorvīruss.

2.2. Garantijas saistības neattiecas uz preču profilakses, apkalpes un uzturēšanas darbiem.

2.3. Garantijas saistības neattiecas uz Pircēja datiem (datu atjaunošanu/saglabāšanu), kuri atrodas iegādātajā datortehnikā vai datu nesējos.

2.4. Garantijas saistības ir ierobežotas attiecībā uz iekārtu barošanas elementiem (akumulatoriem, baterijām) un pārējiem komponentiem ar ierobežoto resursu. Garantijas termiņu nosaka pats ražotājs.

3. Precēm garantijas saistības netiek piemērotas, ja:

3.1. Nav saglabāta preces pirkšanas dokumentācija (apliecinājumi).

3.2. Ir bojāta vai noplēsta Informācija, kas izvietota rūpnīcas uzlīmē.

3.3. Mehānisku bojājumu gadījumos.

3.4. Ir bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, nejauši ārējie faktori.

3.5. Preces korpusā iekļuvis šķidrums, putekļi vai svešķermeņi.

3.6. Bojājumi radušies paaugstināta (neatbilstoša) barošanas sprieguma iedarbības rezultātā.

3.7. Prece tikusi atvērta, labota, vai tai veiktas izmaiņas Zzup.lv vai ražotāja neautorizētā servisa centrā.

3.8. Bojājumus, ir izraisījusi nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo materiālu, piederumu (aksesuāru) lietošana.

3.9. Apkopei izmantoti neatbilstoši tīrīšanas līdzekļi.

3.10. Prece tiek ekspluatēta neatbilstoša vidē (paaugstināts mitrums).

3.11. Nav ievērota preču lietošanas instrukcija.

4. Garantija netiek attiecināta uz:

4.1. Izlietojamiem materiāliem, piederumu komplektiem, aksesuāriem.

4.2. Ja nepieciešams mainīt, filtrus, baterijas, akumulatorus, drošinātājus, austiņas, mikrofonus, handsfree ierīces un citas izstrādājuma detaļas un piederumus, kuriem ir ierobežots resurss, ja šādu nomaiņu paredz konstrukcija un tā nav saistīta ar izstrādājuma izjaukšanu.

Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar produkcijas (izstrādājuma) lietošanas instrukciju.